Hvordan foregår udbetaling til Vigo-indkøbere
Udbetalingen sker via en bankoverførsel, en straksoverførsel. Størstedelen af overførslerne vil være modtaget indenfor 5 minutter, men nogle overførsler kan tage længere tid - op til 2 timer.
For at kunne løse Vigo opgaver og modtage udlæg og honorar for Vigo-opgaver, skal du indtaste dine bankoplysninger. Det skal du naturligvis kun gøre en gang eller, hvis du skifter bank.
Hvordan skal jeg udfylde kontooplysningerne i appen?
Du skal udfylde dine kontooplysninger herunder bank, reg. samt kontonummer i appen REMA 1000 under “Indstillinger”, og herunder "Vigo-indkøber". Af sikkerhedsårsager kan du kun ændre oplysningerne i appen.
Verificering af kontooplysninger
Efter du har indtastet dine kontooplysninger, sender vi 0,01 kr. til din indtastede konto, som står på din konto indenfor 5 minutter efter at du har trykket ‘Gem’. Herefter bedes du tjekke din bankkonto for at validere, at du har indtastet de korrekte cifre, og dermed modtaget 0,01 kr. I bankoverførslen er der oplyst en REMA 1000 kode på 4 tegn som skal indtastes for at validere kontoen. Hvis du ikke har modtaget 0,01 kr, kontakt herefter kundeservice på support@vigo.dk.
Når du har modtaget de 0,01 kr. og bekræftet koden, vil du modtage udlægget og honoraret via straksoverførslen, til de oplyste konto oplysninger.