Ny løsning for udbetaling for Vigo-indkøbere
REMA 1000 skifter betalingsløsning for Vigo-indkøbere i marts måned. Det betyder at udbetalinger ikke vil komme via MobilePay, men direkte ind på din bankkonto. Du skal derfor udfylde dine kontooplysninger fra 1. - 20. marts 2023 ind i REMA 1000 med Vigo-appen.
Hvad ændrer sig og hvorfor?
MobilePay stopper med at supportere den nuværende løsning, hvor honoraret og udlæg for Vigo opgaver overføres via MobilePay. Denne løsning erstattes af en lynhurtig bankoverførsel, en straksoverførsel, hvor pengene kommer direkte ind på din konto indenfor 1-3 minutter efter en opgave er udført.
Hvad betyder det for mig som indkøber?
Det betyder at du skal indtaste dine bankoplysninger for fortsat at kunne løse Vigo opgaver og modtage udlæg og honorar for Vigo-opgaver. Det skal du naturligvis kun gøre en gang, eller hvis du skifter bank.
Der kan fortsat bruges MobilePay til at betale i butikken og som kunde på nettet.
Hvornår skal jeg udfylde mine kontooplysninger?
Du kan udfylde dine bank- og kontooplysninger fra d. 1. marts 2023 og skal udfylde senest d. 20. marts 2023. Herefter er det ikke længere muligt at tage opgaver, hvis du ikke har udfyldt disse informationer. Du overgår fra MobilePay til den nye betalingsløsning så snart du har udfyldt dine bankoplysninger.
Hvordan skal jeg udfylde kontooplysningerne i appen?
Du skal udfylde dine kontooplysninger herunder bank, reg. samt kontonummer i appen REMA 1000 med Vigo under “dine indstillinger”. Af sikkerhedsårsager kan du kun ændre oplysningerne i appen.
Du kan se en video hvordan det gøres nedenfor:
Verificering af kontooplysninger
Efter du har indtastet dine kontooplysninger, sender vi 0,01 kr. til din indtastede konto, som står på din konto ca. 1-3 minutter efter at du har trykket ‘Gem’. Herefter bedes du tjekke din bankkonto for at validere, at du har indtastet de korrekte cifre, og dermed modtaget 0,01 kroner. I bankoverførslen er der oplyst en REMA 1000 kode på 4 tegn som skal indtastes for at validere kontoen. Hvis du ikke har modtaget 0,01 kroner, kontakt herefter kundeservice på support@vigo.dk.
Hvad har denne ændring af betydning for mig?
Som Vigo-indkøber bliver du udelukkede påvirket af denne ændring ved, at du skal udfylde dine kontooplysninger inde i REMA 1000 med Vigo-appen fra 1. - 20. marts 2023.
Du skal vælge den konto som du ønsker at modtage dit honorar på. Når du har udfyldt dine kontooplysninger, vil du overgå til den nye betalingsløsning.
Du kommer som Vigo-indkøber ikke til at opleve betalingen af dit honorar anderledes end hidtil - den kommer fortsat ind på din ønskede konto ca. 1-3 min. efter kunden har swipet at varerne er leveret.
Vær med i konkurrencen om et gavekort til SPORT24 på 800 kroner!
I overgangsperioden mellem de to betalingsløsninger: 1. marts 2023 - 21. marts 2023 trækker vi hver uge lod om et gavekort på 800 kroner til SPORT24 blandt de Vigo-indkøbere som har udfyldt deres kontooplysninger i REMA 1000 med Vigo-appen.
Vi trækker lod d. 8. marts, 15. marts samt 21. marts. Du har ét lod i konkurrencen. Vinderen bliver kontaktet direkte af REMA 1000 Danmark. Find konkurrencebetingelserne her.