Scan Selv for Vigo-Indkøber - Udsolgt vare
Der kan også opstå en udsolgt situation, når du handler ind for andre. Skulle det ske, får du her nogle tips til, hvordan sådan et problem kan løses.
- Kontakt personalet og forhør dig om varen findes et andet sted i butikken.
- Findes varen ikke i butikken, kontakt kunden og forhør dig om der ønskes et alternativ til den udsolgte vare.
- Ønskes en erstatning, så købes erstatningen og den oprindelige vare markeres som udsolgt i appen. (træk varelinjen fra højre mod venstre)
Erstatningsvarer
Skulle kunden have accepteret erstatningsvarer på deres profil, så vil systemet foreslå en passende erstatning til den udsolgte vare. I dette tilfælde, så skal denne vare blot vælges og købes i stedet for.
Når du scanner "erstatningsvaren" vil den blive tilføjet til kurven under kategorien "Kurv (andre varer)"
Giv feedback
Vi sætter stor pris på den gode dialog med vores kunder, og vi tager altid meget gerne imod nye forslag.
Du kan indsende dine forslag via dette Spørgeskema: Scan Selv for indkøber Spørgeskema