Kan jeg aflyse min indkøbsopgave efter den er udbudt?
Såfremt din indkøbsopgave endnu ikke er taget af en indkøber, har du mulighed for at aflyse din indkøbsopgave eller ændre leveringstidspunktet.
Som noget nyt har du også mulighed for at aflyse en indkøbsopgave, selvom opgaven er taget af en Vigo-indkøber. Dette kan du så længe der er mere end 60 min til leveringsintervallet starter (tidligste tidspunkt opgaven kan leveres fra).
Hvis din indkøbsopgave allerede er taget og der er mindre end 60 min til dit leveringsinterval begynder, bedes du kontakte kundeservice. Se her: kontakt Vigo kundeservice.
I appen gør du således:
- Vælg menupunktet "Dine indkøbsopgaver"
- Gå ind på din aktive indkøbsopgave
- Hvis opgaven endnu ikke er taget af en Vigo-indkøber
- Tryk på “Rediger tidspunkt eller aflys opgaven”
- Tryk på “Aflys opgave” oppe til højre
- Hvis opgaven er taget af en Vigo-indkøber
- Tryk på “Aflys opgaven”
- Bekræft
På hjemmesiden gør du således:
- Tryk på "Min profil
- Tryk "Se indkøb og status her" i den blå bjælke øverst
- Scroll ned på siden
- Tryk "Aflys indkøbsopgave"
Læs om den nye løsning fra indkøbers side her Hvad gør jeg, hvis jeg er forhindret i at levere en indkøbsopgave?