Hjælp til genbestilling
Indkøbsopgaven aflyses automatisk, såfremt den ikke er taget af en Vigo-indkøber 30 minutter inden seneste leveringstidspunkt.
Beløbet frigives med det samme, dog kan det tage en times tid, før pengene er frigivet på din konto igen. I nogle tilfælde kan der gå op til 2 bankdage.
Frigivelser af reservationer opdateres ikke altid på din MobilePay. Tjek derfor din netbank i stedet for.
Du kan læse om indkøbsopgaver, der ikke er bliver taget her: Hvis ingen tager min udbudte indkøbsliste hvad sker der så?
Du kan også tilmelde dig vores digitale nyhedsbrev, hvor du vil modtage tips og tricks til den digitale hverdag. Tilmeld dig her
Sådan genbestiller du
OBS! Vi oplever i øjeblikket udfordringer med funktionen til genbestilling.
Du kan genbestille en indkøbsliste på følgende måde:
På webshoppen:
- Tryk på "indkøbsliste" øverst til højre
- Tryk "se alle lister"
- Vælg listen du ønsker at genbestille
- Tryk "Få varerne leveret"
På appen:
- Vælg menupunktet
"Dine indkøbsopgaver
- Vælg indkøbslisten du ønsker at
genbestille - Tryk "Bestil denne
indkøbsopgave igen"
Du kan læse mere om, hvordan du bestiller varer via Vigo: