Hvad gør jeg, hvis jeg er forhindret i at levere en indkøbsopgave?
Hvis du er blevet forhindret i at levere en opgave, kan du nu selv gå ind og aflyse opgaven i appen. I dette tilfælde vil vi udbyde opgaven igen, så andre i fællesskabet kan få tilbudt at acceptere indkøbsopgaven i stedet. Du har selv mulighed for at aflyse opgaven op til tidspunktet, hvor leveringsintervallet starter.
Skulle der opstå problemer med levering af en opgave efter leveringsintervallet er startet, skal du fortsat kontakte kundeservice.
Sådan aflyser du en opgave:
Konsekvens ved hyppige aflysninger:
Ved hyppig aflysning af opgaver kan du risikere, at din profil vil blive suspenderet. Det er derfor meget vigtigt, at du udelukkende tager de indkøbsopgaver, du er sikker på at kunne levere.
Du kan læse om reglerne for levering af vare her: Hvilke regler gælder, når jeg handler for andre?
Læs om den nye opdatering fra kundens side her Kan jeg aflyse min indkøbsopgave efter den er udbudt?