Hvordan udbyder jeg en indkøbsopgave til levering gennem REMA 1000-appen?
Denne guide gennemgår, hvordan du opretter en bruger, laver en indkøbsliste og udbyder den til levering gennem REMA 1000-appen. Hvis du ønsker hjælp til at udbyde en indkøbsopgave via shop.rema1000.dk kan du se mere her: Hvordan udbyder jeg en indkøbsopgave til levering gennem shop.rema1000.dk?
-
Opret bruger:
- Udfyld dine personlige oplysninger.
- Vælg om du ønsker erstatningsvarer i tilfældet af udsolgte varer.
- Vælg om du ønsker, også at være indkøber.
-
Opret en indkøbsliste og tilføj dine varer:
- Se kategorier i fanen "R"
- Søg for at finde varer.
- Tilføj tilbudsvarer via "Se ugens avisvarer"
-
Klik på “Start indkøb”
- Vælg "Levering med Vigo"
- Vælg leveringsadresse og en dag + tidspunkt for levering (Du skal være hjemme til at modtage dine varer) - Tryk herefter "Videre til prisen for indkøbsopgaven"
- Dan dig herefter et overblik over indkøbet og pris for levering ved at scroll ned på siden.
- Klik på "Afsend og reserver beløb"
- Vælg så betalingsmetode og gennemfør betalingen.
- Indkøbsopgaven er nu udbudt til hjælpsomme folk i nærområdet.
-
Du vil nu løbende modtage en notifikation når:
- Der er en indkøber i nærheden, som kan hjælpe med at handle ind.
- Indkøberen begynder at handle.
- Indkøberen har lagt ud for indkøbet.
- Indkøberen er fremme på din adresse.
- Du kan også følge status på opgaven i appen. Her kan du også kontakte din indkøber, hvis der er brug for det.
Har du andre spørgsmål kan du finde svar på næsten alle spørgsmål her: Få hjælp til dine indkøb.
Tilmeld dig vores digitale nyhedsbrev og modtag tips og tricks til den digitale hverdag. Du kan tilmelde dig her.
Se ofte stillede spørgsmål og svar her:
Hvad sker der, hvis en vare er udsolgt?
Hvordan foregår betalingen/reservationen af mine varer?