Hvordan udbyder jeg en indkøbsopgave til levering gennem REMA 1000 med Vigo appen?
Denne guide gennemgår, hvordan du opretter en bruger, laver en indkøbsliste og udbyder den til levering gennem REMA 1000 med Vigo appen. Hvis du ønsker hjælp til at udbyde en indkøbsopgave via shop.rema1000.dk kan du se mere her: Hvordan udbyder jeg en indkøbsopgave til levering gennem shop.rema1000.dk?
- Opret bruger:
- Udfyld dine personlige oplysninger
- Vælg om du ønsker erstatningsvarer i tilfældet af udsolgte varer
- Vælg om du ønsker, også at være indkøber
- Opret en indkøbsliste og tilføj dine varer
- Se kategorier i fanen "R"
- Søg for at finde varer
- Tilføj tilbudsvarer via "Se ugens avisvarer"
- Klik på “Få varerne leveret”
- Vælg leveringsadresse og en dag + tidspunkt for levering (du skal være hjemme til at modtage dine varer)
- Efter du har fået et overblik over indkøbet og pris for levering, klik på "Afsend og reserver beløb"
- Vælg så betalingsmetode og gennemfør betalingen
- Indkøbsopgaven er nu udbudt til hjælpsomme folk i nærområdet
- Du vil nu løbende modtage en besked når
- Der er en indkøber i nærheden som kan hjælpe med at handle ind
- Indkøberen begynder at handle
- Indkøberen har lagt ud for indkøbet
- Indkøberen er fremme på din adresse
- Du kan også følge status på opgaven i appen. Her kan du også kontakte din indkøber, hvis der er brug for det.
Har du andre spørgsmål kan du finde svar på næsten alle spørgsmål her: Få hjælp til dine indkøb
Tilmeld dig vores digitale nyhedsbrev og modtag tips og tricks til den digitale hverdag. Du kan tilmelde dig her
Se ofte stillede spørgsmål og svar her:
Hvad sker der, hvis en vare er udsolgt?
Hvordan foregår betalingen/reservationen af mine varer?
Kan jeg få leveret, hvis jeg er i karantæne, syg, bekymret eller i risikogruppe?