Skulle en vare mod forventning være udsolgt, foreslår appen i de tilfælde det er muligt en erstatningsvare til indkøberen, hvis du har accepteret dette i dine indstillinger – f.eks. blommetomater i stedet for cherrytomater.
Har du ikke accepteret erstatningsvarer, modtager du ikke en anden vare i stedet for den udsolgte.
Det er også muligt for indkøberen at ringe til dig via appen og spørge om, du ønsker en anden vare i stedet, hvis den du har på listen er udsolgt.
Sådan til- eller fravælger du erstatningsvarer:
I appen:
- Vælg fanen ”Mere” > ”Indstillinger” > ”Opsætning”.
- Nederst på denne side kan du til- eller fravælge, om du ønsker erstatningsvarer i tilfælde af udsolgt. Husk at trykke ”Gem” nederst på siden, når du har redigeret dine indstillinger.
På hjemmesiden:
- Tryk på ”Min profil” i øverste højre hjørne.
- Under punktet ”Indstillinger” kan du vælge, om du ønsker erstatningsvarer, såfremt en vare er udsolgt i butikken. Husk at trykke på ”Gem ændringer”, når du har redigeret dine indstillinger.
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.