Reklamation
Efter modtagelse af dine varer, så har du én time til at tjekke varerne igennem.
Reklamation vedrørende varer:
Hvis en vare er i stykker eller du ikke er tilfreds med kvaliteten, så bedes du kontakte os, så vil vi hjælpe med en løsning.
Der mangler en vare i mit indkøb
Tjek om varen fremgår af din kvittering - skulle den ikke gøre dette, så har den været udsolgt, og du har ikke betalt for varen.
Fremgår varen på din kvittering, er du velkommen til at kontakte os, så vil vil hjælpe dig med at finde en løsning.
Jeg har fået en forkert vare
Modtages en forkert vare, er du velkommen til at kontakte os, så vil vi hjælpe dig med en løsning.
Reklamation vedrørende den samlede pris for indkøbsopgaven:
Du vil altid kun betale beløbet, der fremgår af din kvittering fra REMA 1000 butikken samt prisen for levering.
Der kan være flere årsager til, den samlede pris for dit indkøb ikke stemmer overens med prisen ved bestilling:
- Vægtvariable varer
- Flere af vores varer prissættes ift. varens vægt.
- Køb af færre eller flere poser
- Indkøberen har vurderet det nødvendigt, at købe flere eller færre poser end oprindeligt estimeret. OBS! Dette ændrer ikke selve leveringsprisen
- Udsolgte varer
- Indkøberen har enten købt en erstatningsvare til en anden pris eller undladt at købe en anden vare.
- Prisændringer
- Prisen på enkelte varer har ændret sig, efter du har afgivet din bestilling.
Hvis du oplever større differencer eller er utilfreds med differencen, beder vi dig kontakte os.
Reklamation vedrørende indkøber og oplevelsen:
Hvis du er utilfreds med din indkøber og ikke ønsker, at vedkommende hjælper dig med dit indkøb en anden gang, kan du rate indkøberen med én stjerne.
Du kan læse mere her: Bedømmelse af din oplevelse - giv din indkøber stjerner