Reklamation
Efter modtagelse af dine varer, så har du én time til at tjekke varerne igennem.
Reklamation vedrørende varer
Hvis en vare er i stykker, eller du ikke er tilfreds med kvaliteten, bedes du kontakte kundeservice, som vil hjælpe.
Se her: kontakt Vigo kundeservice.
Der mangler en vare i mit indkøb
Tjek om varen fremgår af din kvittering - hvis den ikke gør, er den udsolgt, og du har derfor ikke betalt for varen. Fremgår varen derimod på din kvittering, er du velkommen til kundeservice, som vil hjælpe.
Se her: kontakt Vigo kundeservice.
Jeg har fået en forkert vare
Modtages en forkert vare, er du velkommen til at kontakte kundeservice, som vil hjælpe.
Se her: kontakt Vigo kundeservice.
Reklamation vedrørende den samlede pris for indkøbsopgaven
Du vil altid kun betale beløbet, der fremgår af din kvittering fra REMA 1000 butikken - samt prisen for levering.
Der kan være flere årsager til, at den samlede pris for dit indkøb ikke stemmer overens med prisen ved bestilling:
- Vægtvariable varer:
- Flere af vores varer prissættes i forhold til varens vægt.
- Køb af færre eller flere poser:
- Indkøberen har vurderet det nødvendigt, at benytte flere eller færre transportposer end oprindeligt estimeret. Dette ændrer dog ikke på selve leveringsgebyret.
- Udsolgte varer:
- Indkøberen har enten købt en erstatningsvare til en anden pris eller undladt at købe en anden vare.
- Prisændringer:
- Prisen på enkelte varer har ændret sig, efter du har afgivet din bestilling.
Hvis du oplever større differencer eller er utilfreds med differencen, beder vi dig kontakte kundeservice. Se her: kontakt Vigo kundeservice.
Reklamation vedrørende indkøber og oplevelsen
Hvis du er utilfreds med indkøberen og ikke ønsker, at vedkommende hjælper dig med dit indkøb en anden gang, kan du rate indkøberen med én stjerne.
Du kan læse mere her: Bedømmelse af din oplevelse - giv din indkøber stjerner.