Kan jeg ændre i min indkøbsliste, efter den er udbudt?
Det er ikke muligt at foretage ændringer på din udbudte indkøbsliste, når den er udbudt til indkøbere i dit nærområde.
Såfremt din indkøbsopgave endnu ikke er taget af en indkøber, har du mulighed for at aflyse din indkøbsopgave eller ændre leveringstidspunktet.
Du har også mulighed for at aflyse en indkøbsopgave, selvom opgaven er taget af en Vigo-indkøber. Dette kan du så længe, der er mere end 60 min til leveringsintervallet starter (tidligste tidspunkt opgaven kan leveres fra).
Hvis din indkøbsopgave allerede er taget, og der er mindre end 60 min til dit leveringsinterval begynder, bedes du kontakte kundeservice. Se her: Kontakt Vigo kundeservice.
Sådan ændrer du dit leveringsinterval:
Appen:
- Vælg menupunktet "Indkøbsliste".
-
Tryk på "Dine indkøbsopgaver".
-
Tryk på den blå knap “Rediger tidspunkt eller aflys opgave".
-
Ret til det ønskede leveringsinterval.
Webshop:
-
Tryk på "Min profil" øverst i højre hjørne.
-
Tryk på "Dine indkøbsopgaver".
-
Vælg den udbudte indkøbsopgave.
-
Ret til det ønskede leveringsinterval.
Her kan du finde information om opgaver, der ikke er taget: Hvis ingen tager min udbudte indkøbsliste hvad sker der så?
Du kan også tilmelde dig vores digitale nyhedsbrev, hvor du modtager tips og tricks til at den digitale hverdag. Tilmeld dig her.