Bestilling til virksomheder via REMA 1000 med Vigo
Det er muligt for virksomheder og institutioner at bestille varer via REMA 1000 med Vigo.
Dette gøres på samme vilkår som for almindelige kunder.
Hvad betyder dette i praksis?
- Betalingen af varerne skal foretages med betalingskort eller MobilePay. Det er derfor ikke muligt at modtage en faktura.
- Varerne leveres af en Vigo-indkøber i jeres område, og leveres altså ikke af en REMA 1000 medarbejder.
- Bestillingen skal foretages hver gang, der skal leveres varer. Det er altså ikke muligt at få en fast aftale.
- Beløbet, der betales, svarer til beløbet på kvitteringen, der modtages fra butikken, samt prisen for levering. Prisen for leveringen ses på bestillings-oversigten modtaget på email.
Du har også mulighed for at se betalingsmulighederne her: Betalingsmuligheder
Du kan også se mere om, hvordan bestilling på vegne af andre foregår her: Kan jeg bestille på vegne af andre?