Bestilling til virksomheder via Vigo
Det er muligt for virksomheder og institutioner at bestille varer via Vigo.
Dette gøres på samme vilkår som for almindelige kunder.
Hvad betyder dette i praksis?
- Betalingen af varerne skal foretages med betalingskort eller MobilePay. Det er derfor ikke muligt at modtage en faktura.
- Varerne leveres af en Vigo-indkøber i jeres område, og leveres altså ikke af en REMA 1000 medarbejder.
- Bestillingen skal foretages hver gang, der skal leveres varer. Det er altså ikke muligt at få en fast aftale.
- Beløbet, der betales, svarer til beløbet på kvitteringen, der modtages fra butikken, samt prisen for levering. Prisen for leveringen ses på bestillings-oversigten modtaget på email.
- I modtager en endelig email hvori en butikskvittering for varerne samt leveringsgebyret vil fremgå
Du har også mulighed for at se betalingsmulighederne her: Betalingsmuligheder
Du kan også se mere om, hvordan bestilling på vegne af andre foregår her: Kan jeg bestille på vegne af andre?