Kontakt kundeservice
Digitalt hjælpecenter
Inden du skriver eller ringer til kundeservice, vil vi bede dig om at søge efter svar på dit spørgsmål her i vores hjælpecenter. Her vil du blandt andet finde information om, hvordan REMA 1000 med Vigo fungerer, korte videoer, som forklarer, hvordan du bruger appen/webshoppen, information omkring betaling, levering samt brug af indkøbslisten. Anfør hvad du ønsker svar på i søgefeltet øverst på siden.
Skriv til kundeservice
Har du et specifikt spørgsmål, som du ikke kan finde svar på, kan du skrive til kundeservice, som vil kontakte dig hurtigst muligt.
- I hjælpecenteret: Klik på den grønne boks med "Kontakt os" nederst i venstre hjørne, vælg "Email", udfyld felterne og klik "Send"
- I appen: Klik på det blå ikon nederst i venstre hjørne, klik så på "Email", udfyld felterne og indsend din henvendelse
Chat med kundeservice
Det vil også være muligt at starte en live-chat med en kundeservice medarbejder, både i hjælpecenteret, appen og webshoppen.
- I hjælpecenteret: Klik på den grønne knap "Kontakt os" nederst i venstre hjørne, vælg "Chat", udfyld felterne og klik "Start chat"
- I appen: Klik på det blå ikon nederst i venstre hjørne, klik så på "Chat" og start din chat ved at skrive din besked i feltet "Skriv en besked"
- På webshoppen: Klik på den grønne knap "Live chat". Start din chat ved at skrive din besked i feltet "Hvad kan vi hjælpe med"
Ring til kundeservice
Har du brug for akut hjælp med en igangværende indkøbsopgave? Har du forsøgt, men kan ikke finde svar på dit spørgsmål i hjælpecenteret? I så fald er du velkommen til at ringe til kundeservice på telefon 88 81 65 00, alle ugens dage mellem kl. 08:00-19:00.
Bemærk: Der kan forekomme ventetid ved telefonen. Det kan derfor være en fordel at kontakte os via e-mail eller chat. Vejledning finder du ovenfor.