Kontakt Vigo kundeservice
Digitalt hjælpecenter
Inden du skriver eller ringer til kundeservice, vil vi bede dig om at søge efter svar på dit spørgsmål her i vores hjælpecenter. Her vil du blandt andet finde information om, hvordan Vigo fungerer, korte videoer, som forklarer, hvordan du bruger appen/webshoppen, information omkring betaling, levering samt brug af indkøbslisten. Anfør hvad du ønsker svar på i søgefeltet øverst på siden.
Skriv til Vigo kundeservice
Har du et specifikt spørgsmål, som du ikke kan finde svar på, kan du skrive til kundeservice, som vil kontakte dig hurtigst muligt.
- I hjælpecenteret: Klik på den grønne boks med "Kontakt os" nederst i venstre hjørne, vælg "Email", udfyld felterne og klik "Send"
- I appen: Klik på det blå ikon nederst i venstre hjørne, klik så på "Email", udfyld felterne og indsend din henvendelse
Chat med Vigo kundeservice
Det vil også være muligt at starte en live-chat med en kundeservice medarbejder, både i hjælpecenteret, appen og webshoppen.
- I hjælpecenteret: Klik på den grønne knap "Kontakt os" nederst i venstre hjørne, vælg "Chat", udfyld felterne og klik "Start chat"
- I appen: Klik på det blå ikon nederst i venstre hjørne, klik så på "Chat" og start din chat ved at skrive din besked i feltet "Skriv en besked"
- På webshoppen: Klik på den grønne knap "Live chat". Start din chat ved at skrive din besked i feltet "Hvad kan vi hjælpe med"
Ring til Vigo kundeservice
Har du brug for akut hjælp med en igangværende indkøbsopgave? Har du forsøgt, men kan ikke finde svar på dit spørgsmål i hjælpecenteret? I så fald er du velkommen til at ringe til kundeservice på telefon 88 81 65 00, alle ugens dage mellem kl. 08:00-19:00.
Bemærk: Der kan forekomme ventetid ved telefonen. Det kan derfor være en fordel at kontakte os via e-mail eller chat. Vejledning finder du ovenfor.